Egy kis Pharrell collaborations válogatás vasárnapra
mert a tehetsége mindenen átjön
Nem írok róla külön szpesölt, csak nézzétek, hogy amihez nyúl a srác, legyen az bármi, egyből legalább 50%-kal lesz jobb.
Kezdjük ezzel. Lehet, hogy szexista a szövege, meg az ötletet lopták (meghallgattam az állítólagos eredetit, nemmondoksemmit), tojok rá gyerekek, ez egy jó szám. Amúgy kicsit sajnálom, hogy Robin Thicke pont ezzel (és ilyen "későn") futott be úgy igazán, aztán ekkora balhé kerekedett körülötte, szerintem tehetséges hapsi, és A Beautiful World c. albuma a maga fura módján kifejezetten jó volt (ld. When I Get You Alone - milyen feelgood videóklipje van, nem értem, miért nem találok belőle jó minőségűt, és a Stupid Things?). NNNa, mindegy.
Ugorjunk kicsit régebbre. Britney Spearsnek voltak azért jó számai, pl. ennek a ritmusa teljesen fülbemászó, vajon mitől? 1:20-nál kiderül.
Legyünk őszinték, ezt a számot a refrén menti meg. De az nagyon.
Vissza a retróra, a netből ki kellett erőszakolnom az információt, amit a szívem mélyén mindig tudtam: Justin Timberlake csudálatos szólókarrierjének induló dalaiban is bőven benne van Pharrell. A Justified album 60%-át a Timberlake-Hugo-Pharrell triumvirátus írta (pont a Cry Me A Rivert nem! meg vagyok döbbenve, még nagyobb döbbenet az, hogy a FutureSex/LoveSound-hoz nincs köze, pedig... na majd úgy érzem kell lennie egy Timberlake szpesölnek is, jaj). Egy kis férfias sikongatás a régi szép időkből:
Bepisilek, hát nem a kedvenc Beyoncé-számom is tőle jött?
És mit gondoltok, Gwen Stefani vajon honnan veszi a legjobb ötleteket? B-A-N-A-N-A-S.
Volt egyszer egy kazetta amit találtam otthon és tele volt '80-as évekbeli szörnyű diszkószámokkal, abszolút ezt a hangulatot hozza: